نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

اس ام اس چهارشنبه سوری

 

 

 



 

در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد

 تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم

دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی!
پیرزنه گفت: قربون قد و بالات مادر مواظب باش!!




آتش روشن کردم وعهدکردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من  هربار یک هیزم اضافه میکنم!
چهارشنبه سوریت مبارک.




مواظب باش چهارشنبه سوری برق چشمات رو با آتیش اشتباه نگیرن



نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق 1391/12/28 ساعت 15:38 http://www.8359.blogfa.com

سلام
ممنون باشه اگه خواستم بهتون زحمت میدم

سال نو مبارک......... بوووووووووووووووووووم.... اون آهنگ سال تحویلو برا خودت بزن.....

از وقفه چند روزه ای که در قالب و بنر مزه پران اتفاق افتاد عذرخواهی می کنم. و از دوستان و عزیزانی که کد بنر ما رو در وبلاگ و یا وبسایتشون قرار دادن خواهشمندم کد جدید رو جایگزین کد قبلی کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد