نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

شاعری

شعری از خودم

وطن یعنی غیرتی بودن سخته/یعنی سوختن لباس در یه لحظه

وطن یعنی تنگی نفس الوده به بغض/ یعنی به جای وضو, گرفتن یه غسل

وطن یعنی زنگی بدون قافیه/یعنی شعری که علی نوشته عالیه

وطن یعنی جای جمله ی بابا نان داد /بابا از گشنگی ارام جان داد

او ارام جان دادوعامل درس شد/شایدیه روزی بشنوی علی محرم زاده مرد

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد 1391/12/24 ساعت 12:16 http://www.newsit.blogsky.com

سلام
از وبلاگت خوشم اومده اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک و لوگو انجام بدیم.

behnam 1391/12/24 ساعت 13:43 http://bafry.blogsky.com

salam.mamnoon ke sar zadi

علی جان داداش عالی بود آپم

سلام دوست گرامی وقتتون بخیر


____________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$$
_________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$
__________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$
____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$
______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$
________________♥ عمر شیرینت بلند ♥
___________________$$♥♥♥$$$$
_____________________$♥♥$
______________________♥
__________________________

پیشاپیش سال نو مبارک
و
با چندتا مطلب
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

Darya77 1391/12/28 ساعت 12:54 http://darya77,persianblog.com

سلام خیلی قشنگ بود
این خیلی خوبه که آدم بتونه شعر بگه

سلام ، نزدیک عیده ، توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی با معرفت !

سلام
واقعاااااااااااااااااااااااااااا"
هه من خیلی شعر های قافیه دار دوس دارم در نتیجه حالم از شعر نو بهم می خوره به غیر از بعضی از شعر های سهراب
به من هم سر بزن وبت باحالهههههههههههههههه

من عاشق شعر قافیه دارم
شعر دارم اما سیاسی هستش یا با نام شعر گفتم که فقط برا خودم حال می ده بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد