نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

کلاس جمله سازی !


1-فرشاد : روح غضنفر شاد

2-فرناز : غضنفر ناز نکن

3-یاماها : -بلاخره نفهمیدیم الاغا خرن یا ما ها
4-عذاب : ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست
5-لوبیا : کوچولو بیا
6-نجیب : این شلواره نه جیب داره نه زیپ
7-ساختمون : رفتیم پای بساط حسابی ساختمون
8-جوراب : بدجور آب خوردم پرید تو گلوم
9-لجن : 2 ساله بابام با عموم اینا لجن
10-کیبورد : کیف من رو کی برد
11-سینا : دیشب رفتیم خونه عباس اینا
12-فرید و مجید و حمید : شما ? نفرید به قرآن مجید عین همید
13-حیدر : دیشب آمدم در خونتون هی در زدم
14-آقا حیدر : دیشب اومدم در خونتون آقا هی در زدم هی در زدم
15-کوشش : شلوار من کوشش
16-کار و کوشش : شلوار کار من کوشش
17-وطن : من رفتم حمام سر و تنم را شستم
18-ماشین : شنیدم می خواین بیاین همسایه ما شین
19-کیشمیش : من دایی غضنفرم تو کیش میشی ؟
20-کشور : این قدر با کش ور رفتم خورد تو چشمم
21-مینا و تینا : عمم اینا رفتن خونه عمت اینا
22-مناجات : مونا جات رو بنداز دیر وقته می خوایم بخوابیم
23.صداقت : الو الو صدا قطع شد
24-خمپاره : شلوار من عید غدیر خم پاره شد
25-ستیز: : The mobile set is off 
26-
توکیو : من غضنفر را دوست دارم تو کیو ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد