نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend
نوشته ها و تصاویر ما

نوشته ها و تصاویر ما

در برگیرنده ی مطالب جالب و خواندنی و سرگرمی Hi Dear friend

اینفوگرافی جالب درباره نشستن طولانی

مهم خوندنش به سودته ادمه ی مطلب رو بزن ببین

انسان امروزی بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ می نشیند. این موضوع مشکلاتی را در زندگی روزمره موجب می شود که نیاکان ما تا کنون تجربه نکرده بودند. این اینفوگرافیک حقایقی شگفت آور از آسیب های نشستن‌های طولانی مدت را به ما می‌آموزد.

نظرات 4 + ارسال نظر
آنا 1391/05/27 ساعت 15:37 http://gong.blogsky.com

موافقم
هر چه بیشتر بیاندشیم
مشکلاتمان بیشتر است
سردرگمی
......و احتمال به پوژی رسیدن هم بیشتر

ما جوون تر ها اینو بیشتر درک می کنیم چون زیاد می شینیم

سلام علی آقا ، از مطالب وبلاگتان بسیار بهره مند گشتم ، واقعا" به خاطر این همه احساس و روشن بینی بهتون تبریک می گویم .همچنین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ،پیشاپیش عید سعید فطر را بر شما و خانواده محترمت از ته دلم تبریک می گویم .


http://www.tebyan.net/bigimage.aspx?img=http://img.tebyan.net/big/1383/08/118185156249135187849651222592015416317341.jpg



* عید فطر؛ عید پایان یافتن رمضان نیست. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد میشود. رمضان کوره ای است که هستی انسان را میسوزاند و آدمی نو با جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرها و افطارهایش، با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر در عید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم، اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم؛ عید فطر، عید ما نیست.

به به

سلام خوبی علی آقا
وبلگ شما را آقای غلامرضا محمدپور به من معرفی کردند ، من میرم اول دبیرستان و خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم .
بنا به گفته آقای محمدپور ، وبلاگ شما را در وبلاگ برتر ثبت کردم ، آقای محمد پور بسیار شخص ارزشمندی هستند و استاد و معلم قرآن ما هم هستند و به همه در هر زمینه ای کمک می کنند .
ممنون دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد